top of page
  • Writer's pictureד"ר אורי שואבי

שינוי קטן בעיניים - שינוי גדול בפנים

לאחרונה הגיעה אלינו למרפאת or clinic לקוחה, עקב קמטוטים ושקעים באיזור העיניים, שלטענתה גורמים לה למראה עייף ועצוב. בשיחת הייעוץ עם ד"ר אורי שואבי הלקוחה חזרה והדגישה שהיא מבקשת למצוא דרך לטפל בקמטים סביב העיניים ללא התערבות כירורגית. לאחר תאום ציפיות והתאמת טיפול הוצעה לה תוכנית טיפול מותאמת אישית.


למה נוצרים קמטים סביב העיניים?

גיל

הקמטים מופיעים בהדרגתיות ככל שאנחנו מתבגרים והעור סביב העיניים נעשה יבש, דק ופחות גמיש מבעבר. אצל נשים אפשר לראות שגיל המעבר משפיע מאוד על הופעת הקמטים מכיוון שכמות האסטרוגן בגוף פוחתת ואיתה גם הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין השומרים על העור גמיש ובריא.


עישון

העישון תורם להופעת הקמטים בעיניים ובאזורים שונים בפנים, זאת כמובן בנוסף לשאר הנזקים שהוא גורם לעור ולבריאות באופן כללי.


חשיפה לשמש

גם חשיפה לא מבוקרת לשמש הינה הרגל מזיק. למעשה, החשיפה לשמש אחראית לרוב הנזקים לעור שאנחנו נוהגים לייחס לגיל. השמש פוגעת בסיבי האלסטין שבעור,בגמישותו וביכולתו להחלים.


מים

שתיה מרובה של מים תורמת לאיכות ולחות העור ובכך משפרת את מרקם העור בכל גיל.


תורשה

הנטייה לקמטוטים מושפעת באופן חד משמעי מהגנים שלנו. אמנם אי אפשר לשנות את הגנטיקה, אבל אפשר להקדים תרופה למכה באמצעות שינוי הרגלים המשפיעים לרעה ואימוץ הרגלים המשפיעים לטובה.

למזלנו, כיום יש מגוון רחב של טיפולים אסתטיים חדשניים ומופחתי כאב אשר יכולים לטפל בבעיית הקמטים למצק את העור לגרום למראה עור צעיר וקורן.


תוכנית הטיפול שנקבעה

לאחר פגישת הייעוץ ובדיקה של הלקוחה, סוכם על שילוב של שתי שיטות לטיפול.

טיפול בחומצה היאלורונית, בוטוקס ומכשיר האינדיבה.

בכל השיטות לא נדרשת התערבות כירורגית והטיפול מהיר ואפקטיבי.




לאחר שילוב של הטיפולים השונים, להלן מה שהלקוחה כתבה לנו:

"לא הייתי כל כך מרוצה ממה שראיתי במראה, אבל אני ממש חוששת מזריקות וגם לא רציתי להתמכר אל הטיפולים ולהראות לא טבעית. אחרי שקיבלתי ייעוץ מד"ר אורי שואבי התחלתי בתהליך הטיפול בהמלצתו ופעילות משלימה ומשמרת במכשיר האינדיבה. למרות החששות הרבים, אורי הסביר לי בפירוט ובסבלנות את משמעות הטיפול והתהליך.

היום, אחרי 6 חודשים של טיפולים אני יכולה להגיד בפה מלא שאני מרגישה שחזרתי לעצמי. הקמטים כמעט נעלמו לגמרי, אני מרגישה זוהרת והביטחון העצמי שלי בשמיים.

והיופי הוא שאנשים מחמיאים לי בלי לדעת שאני עושה טיפולים"



במרפאת האסתטיקה OR Clinic של ד"ר אורי שואבי ואורלי צור אנו מציעים את הטיפולים המתקדמים והחדישים ביותר. אנו מקפידים להתאים את סוג הטיפול הנכון והבטוח ביותר עבור כל מטופלת במטרה להגיע לתוצאה הרצויה.

לפגישת ייעוץ חייגו 054-8906868



0 comments
bottom of page