top of page
  • Writer's pictureד"ר אורי שואבי

למה כדאי לבחור ברופא מומחה לטיפולים אסתטיים?

תחום הרפואה האסתטית צובר תאוצה אדירה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים לשפר את המראה החיצוני שלהם ולהרגיש טוב יותר עם עצמם. לצד המגמה הזו, צומח גם מספר המטפלים המציעים שירותי אסתטיקה.



קיימים מגוון שיקולים לבחירת מרפאה לטיפולים אסתטיים כגון: מכשור מתקדם, קרבה גאוגרפית, או מחיר, אבל הקריטריון החשוב ביותר הוא ניסיון, הכשרה ומומחיות הרופא.

מדוע לבחור  בד"ר אורי שואבי במרפאת OR CLINIC:

1. ידע מקצועי נרחב: ד"ר אורי שואבי הינו רופא כירורג מומחה בעל ידע נרחב ומעמיק באנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיות של העור ובעל ניסיון רב בתחום אסתטיקה הרפואית. 


2. ניסיון מעשי: ד"ר שואבי רופא מומחה בעל ניסיון רב בביצוע טיפולים אסתטיים שונים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות בשוק. ניסיון זה מאפשר לצמצם את הסיכון לסיבוכים, בצורה בטוחה ומקצועית, והן לצורך בחירת הטיפול המתאים ביותר עבור כל המטופלים.


3. הסמכה : ד"ר שואבי הוא אחד הרופאים היחידים בישראל בעל תעודת הסמכה בינלאומית דרגה 6 (הגבוהה ביותר) במגוון הטיפולים במכשיר הננופלזמה, בעל תעודת הסמכה בינלאומית לטיפול בחוטי אפטוס.


4. הבנה של הסיכונים: טיפולים אסתטיים, גם אלו הנחשבים "פשוטים", עלולים להיות כרוכים בסיכונים. ד"ר אורי שואבי מנגיש את  המידע האמין ביותר, תוך שיקוף הסיכונים האפשריים באופן ברור, לפני ביצוע הטיפול ולאחריו. 


5. גישה הוליסטית: ד"ר שואבי בוחן את המטופלים באופן כולל, תוך התחשבות במצבם הבריאותי הכללי, תרופות שהם נוטלים, וגורמים נוספים שעשויים להשפיע על הטיפול.


6. מעקב ותמיכה: לאחר ביצוע הטיפול, צוות המרפאה מלווה את המטופלים/ות ומספק  מעקב ותמיכה, תוך הקפדה על תוצאות מיטביות ובטיחות מירבית.


ד"ר אורי שואבי הוא רופא מומחה לכירורגיה כללית בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה.  עוסק ברפואה אסתטית ומציע מגוון רחב של טיפולים מתקדמים. בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, ד"ר שואבי שם דגש על גישה אישית ומקצועית לכל המטופלים. בחירת רופא מומחה לטיפולים אסתטיים היא הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להבטיח תוצאות מיטביות ולצמצם את הסיכונים. רופא מומחה יספק לכם את הידע המקצועי, הניסיון המעשי וההבנה של הסיכונים, הנחוצים לכם כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי הטיפול המתאים ביותר עבורכם.


bottom of page