top of page
  • Writer's pictureד"ר אורי שואבי

הכללים המנחים בטיפולים אסתטיים

ע.ר. אישה בשנות ה- 50 המוקדמות של חייה. לדבריה "לא כל כך מרוצה ממה שרואה במראה". היא שמעה על מגוון אפשרויות טיפוליות נוספות מלבד הזרקות, הדבר הראשון שאמרה לנו "שהיא פוחדת מזריקות וגם לא רוצה להיות מכורה להן או להראות לא טבעית".

אי אפשר לעצור את הגיל וגם לא את ההזדקנות, אבל אפשר בהחלט לשפר את מרקם העור, אשר מאבד עם השנים את האלסטיות בגלל סיבות רבות: מיעוט ייצור קולגן ואלסטין, תזונה, שינויים הורמונליים וכד'.

ריבוי תכשירים ומכשירים בליווי הבטחות לשינויי פלא, מוביל נשים רבות להתנסות בטיפולים שונים, רבים ולעיתים גם לא מותאמים. אנחנו כבני אדם, שונים זה מזו וטיפול אחד המתאים לאחת ונראה יפה, לא בהכרח יתאים לאחרת ויראה יפה באותה המידה.

בשלב ראשון, ישבנו צוות המרפאה ד"ר אורי שואבי ואורלי צור אחות מוסמכת במקצועה עם ע.ר ובררנו איתה, מה היא לא אוהבת במראה שלה. "נפילת העור בצידי הפה וטשטוש קו הלסת שהיה כל כך יפה כשהייתי צעירה" היא אומרת " אני לא יכולה כבר לראות את זה, זה נותן לי מראה עייף כל כך".



שני כללים מנחים אותנו במתן כל טיפול:

כלל ראשון - הטיפול חייב להיות משולב ולהיעשות מהקל אל הכבד.

כלל השני – אורך רוח להשגת היעדים שישמרו לאורך זמן.

מתוך כך, תוכנית הטיפול שנקבעה לע.ר. היתה, 4 טיפולים במכשיר האינדיבה RF למיצוק הפנים ובסיומם ולאחר בחינת התוצאות השלמת טיפול עם חומצה היאלורונית מתאימה, השילוב של שני הטיפולים הם שיתנו את התוצאה הטובה ביותר עבור המטופלת.



קצת להסביר על הטיפולים שהמלצנו למטופלת אינדיבה הוא כלי טיפולי המבוסס על טכנולוגיית mono-polar RF בתדירות ייחודית של 448 קילוהרץ, שנמצא היעיל ביותר לגירוי ביולוגי (ביו-סטימולציה) של תאי אב וקולגן למטרת שיפור איכות העור ורקמות השומן בגוף.

מכשיר האינדיבה ידוע בזכות שלל הישגים בתחום הבריאות האסתטית ומאושר FDA האמריקאי, CE האירופאי ומשרד הבריאות. בטיפולי פנים מוכחת יעילותו בהידוק ומיצוק העור, אך הוא יעיל גם באזורים נוספים ומטפל בבעיות עור, כוויות, צלקות, ממצק רקמות וצלוליט באזורים שונים כגון פנים, בטן, מותניים וגב, טיפול בשטפי דם קשים לאחר ניתוחים משמעותיים ועוד.


ייחודו של המכשיר בכך שהוא אינו פולשני ומסוגל להניב תוצאות נראות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון, הוא מאיץ באופן משמעותי את תהליך ההתאוששות ומפחית את זמני ההחלמה. או כמו שהלקוחה אמרה " הרגשתי שגיהצו לי את הפנים והצוואר".


חומצה היאלורונית היא מולקולה גדולה של רב-סוכר, אשר נוצרת באופן טבעי בגוף ומספקת נפח וסמיכות לעור. מטרת הטיפול בחומצה ההיאלורונית היא להשיב לרקמות את המרכיבים שאבדו ובכך להשיב לעור לחות, נפח ומראה חלק וצעיר יותר. חומרים מסויימים מגרים גם ייצור קולגן ואלסטין- מרכיבים נוספים של העור האובדים עם הזמן.

מטופלות רבות חושבות שהזרקת חומצה היאלורונית נטולה כל סיכון, הדבר אינו נכון! כאשר הזרקה ביד לא מיומנת ואשר נעשית על ידי רופא שאינו מומחה עלולה לגרום לסיבוכים רפואיים משמעותיים.

תוצאת הטיפול נראית במיטבה כחודש מגמר הטיפול והינה תוצאה מצטברת. חשוב לציין כי שמירה על שגרת טיפולים בתדירות קבועה מאפשרת עם הזמן שימוש בכמות קטנה יותר של חומצה. חומצה היאלורונית איכותית נחשבת כחומר בטוח מאוד לטיפול בידיים מיומנות, ותופעות הלוואי של השימוש בה הן נדירות יחסית.








bottom of page