top of page
  • Writer's pictureד"ר אורי שואבי

הסרת נגעים בעזרת מכשיר הננו- פלזמה

מכירות את זה שיש לכן נקודת חן או שומה שמפריעה לכם ושנים אתן לא מורידות אותה… זה בדיוק המקרה של הלקוחה שהגיעה אלינו למרפאה, עקב נגע באזור הגב שלטענתה מפריע לה מאוד מבחינה אסתטית וגם נמצא תחת הרצועה של החזיה ומשתפשף באופן קבוע.

הלקוחה ביקשה להסיר את נקודת החן ושיתפה שלא עשתה זאת עד עכשיו מחשש מצלקת או כאב. בשיחת הייעוץ עם ד"ר אורי שואבי הציג ד"ר אורי שואבי את אופן הטיפול. לאחר תיאום ציפיות טופלה הלקוחה במקום ולאחר שבועיים הגיעה לביקורת.

הנגע הוסר ונותרה אדמומיות קלה שעם הזמן תחלים.



נגעי עור הם תופעה נפוצה, היכולה להופיע בכל גיל ובכל מקום בגוף. ישנם סוגים רבים של נגעי עור, כגון שומות, סרחים, נגעי עור יבשים ועוד, והם יכולים להוות מטרד אסתטי או לגרום לאי נוחות. במקרים מסוימים, נגעים אלו עלולים לגדול ולהתפתח, מה שעלול להוביל לבעיות רפואיות.

הסרת נגעי עור היא הליך רפואי המבוצע על ידי רופא מומחה בלבד! חשוב לציין כי במקרה הצורך נשלח הנגע לבדיקה פתולוגית על מנת לשלול כל בעיה רפואית.

אחת השיטות החדשות והמתקדמות להסרת נגעי עור היא שימוש במכשיר הננו פלזמה. מכשיר זה גורם לאידוי רקמה ובכך מאפשר להסיר נגעים בצורה עדינה מדויקת, הסרת נגעי עור באמצעות מכשיר הננו פלזמה הינה יעילה ובטוחה. הליך זה מתאים להסרת מגוון רחב של נגעי עור, כולל שומות, סרחים, נגעי עור יבשים, קרטוזות, קסנטלזמות, יבלות ועוד.


היתרונות של הסרת נגעים בעזרת הננו פלזמה

  • יעילות: הפעולה מתבצעת תחת אלחוש מקומי כך שהפעולה אינה כרוכה בכאב, התהליך הינו מהיר ויעיל מאוד בהסרת נגעים בגדלים שונים.

  • בטיחות: הננו פלזמה היא טכנולוגיה בטוחה, עם סיכון נמוך מאוד לתופעות לוואי.

  • החלמה מהירה: ההחלמה מהטיפול היא מהירה, ומאפשרת חזרה לפעילות יומיומית רגילה מיד לאחר הפעולה. 

במקרים בהם יש ספק לגבי טיב הנגע, הנגע נשלח לבדיקת מעבדה.


זה מה שהלקוחה כתבה לנו לאחר הטיפול:

" אני רוצה להגיד תודה למרפאת OR CLINIC ולד"ר אורי שואבי על טיפול מקצועי, מהיר, וכמעט לא מורגש. למרות החששות הרבים, אורי הסביר לי בפירוט ובסבלנות את משמעות הטיפול. הנגע הוסר לחלוטין וכעבור כשבועיים נשארה צלקת קטנטנה וכמעט בלתי נראית. לשמחתי הבדיקה הפתולוגית הראתה שהנגע לא היה סרטני או מסוכן וכעת אני יכולה להרגיש שלמה עם עצמי. "


במרפאת האסתטיקה OR Clinic של ד"ר אורי שואבי ואורלי צור אנו מציעים את הטיפולים המתקדמים והחדישים ביותר. 

ד"ר שואבי הינו אחד מהרופאים היחידים בישראל המוסמך ברמה 6 מתוך 6 רמות לשימוש בטיפול במכשיר הננו פלזמה.

אנו מקפידים להתאים את סוג הטיפול הנכון והבטוח ביותר עבור כל מטופלת במטרה להגיע לתוצאה הרצויה.

לפגישת ייעוץ חייגו 054-8906868


bottom of page